MSI czy nie MSI poczytaj opinie ale i tak najważniejsza jest długość gwarancji.
[O1] Prośba o pomoc Tryb awaryjny turbiny+gaśnięcie silnika.
Zwiń
X
-
[O1] Prośba o pomoc Tryb awaryjny turbiny+gaśnięcie silnika.
Witam wszystkich,
Mam problem z moim Szkodnikiem mianowicie po zakupie zauważyłem że turbina łapie tryb awaryjny (po zgaszeniu i odpaleniu turbinka działa OK) po wizycie u mechanika okazało się ze jeden przewód podciśnieniowy jest przetarty wiec został on wymieniony przy okazji wszystkie filtry i olej, pasek klinowy i uszczelnienie od strony rozrządu i świece.
Niestety problem nie znikł a po pewnym czasie pojawił się nowy objaw przy większym bucie auto gaśnie (zero problemów z ponownym odpaleniem)dodam jeszcze że podczas tego zjawiska pojawia się dziwny dźwięk coś w rodzaju zacierającego się silnika . Nadmienię że nie ma żadnych problemów z odpaleniem auta, auto nie kopci.
Proszę o jakieś rady i wskazówki zanim mechanik wyssa ze mnie ostatni grosz.
Pozdrawiam.
-
-
Zamieszczone przez k085filtr paliwa też wymieniałeś? Jakiej firmy? Dobrze popodłączany?
Komentarz
-
-
tu jest temat o VAG-COM http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=2956
ja mam viakena i nie narzekam
Komentarz
-
-
Po szybkiej analizie magicznym pudełeczkiem turbo przeładowuje i to dość sporo ponad normę.
Pomijając wszystko może ktoś zna dobrego doktora dla szkodnika w Kielcach.
Pozdrawiam.
[ Dodano: Pon 31 Sty, 11 17:44 ]
Problem rozwiązany oczywiście jestem w tym 00,01 % gdzie powodem nie był zapieczone kierowniczki turbiny tylko woda która w jakiś magiczny sposób dostała się do gruchy podciśnieniowej i dlatego turbinka przeładowywała a podczas większych mrozów nawet silnik gasł podczas jazdy. Grucha poszła na piec woda odparowała i jest OK.
Komentarz
-
Komentarz